3 השימושים הכי נפוצים של כרטיס סים דאטה

3 השימושים הכי נפוצים של כרטיס סים דאטה

למי שעדיין לא מכיר, כרטיס סים דאטה הוא כרטיס תקשורת, שמאפשר גישה לרשת האינטרנט באמצעות טכנולוגיית הסלולר. בניגוד לכרטיס סים רגיל שמשמש בעיקר לשיחות הודעות טקסט וגלישה בסמארטפון,
כרטיס סים דאטה מאפשר את השימוש של גלישה ברשת האינטרנט בלבד.

לכרטיס סים דאטה מגוון רחב של שימושים מעולמות ותחומים שונים, כולל: מערכות הרכב שלנו, פתיחת ונעילת שערים וכניסות אוטומטיות, תיעוד של מצלמות רגילות ומצלמות לרכב, תפעול מערכות השקיה מרוחקות, תפעול לוחות בבתי כנסת, ועוד. בנוסף, לכל השימושים שציינו, בעשור האחרון נכנס גם כל עולם המוצרים לבית חכם.

כ"כ הרבה שימושים? כן, ויש עוד הרבה. נראה שהכרטיס הקטן הולך ותופס מקום משמעותי וחשוב בחיי היום יום שלנו. במאמר זה נכיר ונתמקד בשלושת השימושים הנפוצים ביותר של כרטיס סים דאטה.

אז קדימה, מתחילים!

כרטיס סים דאטה ברכב שלך!

כרטיס סים דאטה מאפשר את הגישה לרשת האינטרנט ברכב, ובכך מתאפשרים מגוון יישומים שהכרחיים ושימושיים מאד בחיי היום יום. מבין השימושים הנפוצים אפליקציות כגון – Waze, Youtube, Pango ועוד.

כרטיס סים דאטה משפר את חווית הנסיעה ברכב ומאפשר:

  • לצפות בסרטונים
  • להאזין למוזיקה
  • ולנווט במסך המולטמדיה

וכל זה בצורה נוחה ונגישה.

שימוש נוסף ברכב של כרטיס סים דאטה הוא עבור מצלמות הדרך המותקנות ברכב, דרכן אפשר לתעד ולצפות באירועים ופעילויות סביב הרכב בזמן אמת.

כרטיס הסים מאפשר למצלמות להתחבר לרשת האינטרנט ולהעביר את התמונות וסרטוני הוידאו בזמן אמת לטלפון המחובר למצלמה, ובכך מאפשר לגשת למידע בכל רגע נתון דרך הסמארטפון, לצפות בווידאו בשידור חי של הרכב ולשמור תיעוד של אירועים.

שליטה מרחוק במערכות ובאבזרים לבית חכם:

 כבר כמה שנים שהעולם מתקדם לכיוום של "בתים חכמים" ושליטה מלאה באביזרים בבית כגון –  תריסים, מערכות השקיה, תאורה, מיזוג אוויר, מערכות אבטחה ועוד, דרך הסמארטפון בעזרת כרטיס סים דאטה ניתן לתפעל את הבית מרחוק דרך הטלפון.

כך תוכלו להדליק ולכבות מוצרים חשמליים מרחוק, לשלוט בטמפרטורת המזגן, לקבל עדכונים ולתכנת אותם באופן מרוחק ומדויק, וליהנות מחוויית בית חכם מתקדמת ונוחה. כל הפעולות נעשות באופן מרחוק דרך הסמארטפון, והן מתבצעות באמצעות גישה לאינטרנט דרך הסים דאטה.

כרטיס סים דאטה

 

שערים חשמליים/ אוטומטיים וכניסה למבני מגורים:

בעידן הטכנולוגי השערים האוטומטיים ודלתות הכניסה החשמליות מחליפים את דלפקי הכניסה, כפי שהיה בעבר. בעזרת כרטיס סים דאטה ניתן לנהל ולשלוט מרחוק, בכל מקום בעולם, באורחים שנכנסים למתחם המגורים לבית,או למכון הכושר, והכול באמצעות אפליקציות בסמארטפון. השליטה מרחוק מאפשרת לנהגים לפתוח את שער החניה דרך הסמארטפון שלהם, לתת גישה לאורחים בעזרת קוד משתמש או לאפשר כניסה מותאמת אישית למקומות ואירועים.

לסיכום, ככל שהעולם מתקדם ותפתח טכנולוגית, כך כרטיס סים דאטה הפך לחלק בלתי נפרד מהשימושים בחיי היום יום שלנו. אחד היתרונות של כרטיס הסים שהרכישה של הכרטיס היא חד פעמית, ואפשר להטעין אותו שוב ושוב בחבילת גלישה חדשה, בהתאם לצרכים שלך, והכול דרך האינטרנט, בלי לצאת מהבית.

ולמה חשוב לנו לדעת את כל זה?

הרבה לקוחות לא יודעים שכרטיס סים דאטה ניתן לטעינה נוספת, אבל… רק במידה ויש לכם את מספר הכרטיס שכתוב עליו, ושהחברה שרכשתם אצלה את הכרטיס נותנת שירות של הטענה מחדש. לכן, חשוב לרכוש את כרטיס הסים דאטה בעסק שמאפשר הטענה עתידית נוספת של חבילת גלישה, ושגם יתן לכם שירות ומענה לבעיות ושאלות.

נסיים כמובן בקריאה שיווקית לרכוש אצלנו את כרטיסי הסים (אחרי הכול לא כתבנו את כל המגילה הזו בשביל הכיף :). נציין שניתן להשתמש בכרטיסי הסים שתרכשו אצלנו בשימוש חוזר, ולהטעין את הכרטיס דרך האתר. דבר אחרון, מקפידים לתת שירות לקוחות ומענה לכל בעיה (מוזמנים להציץ בביקורות של מאות לקוחות מרוצים  – קישור)

אז… מעוניינים בכרטיס עם חבילת גלישה במחיר אטרקטיבי במיוחד?

לחצו על הקישור ובחרו את חבילה הגלישה המתאימה עבורכם.

מדריך להתקנת כרטיס סים דאטה ברכב:

תוכן עניינים



מתלבטים? רוצים לדבר איתנו? הזינו מספר ונתקשר אליכם